Sunday, May 1

anugerah dekan

yeah, patutnye entry ni dulu di post.tapi takpe la.same je.kali ni nak cakap pasal malam anugerah dekan kolej aku.alhamdulillah diorang invite aku sekali untuk join makan free.aku bab makan2 free ni aku on je.

thanks pada mak ayah aku.banyak bagi support.balik majlis tu baru aku bgtau mak aku yang aku dapat anugerah dekan ni.die tros cakap sayang aku.HAHAHA! and tak lupe juge pada kawan2 yang banyak membantu.luv u all bebeh !

ni ade beberapa keping gambar aku amik dari syam.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 comments:

Hidayah Bani said...

ahaa. tahniah.:)

Ko memang terer. hope gunakan keterelan anda pada benda yang baik. Modal insan. hehe.
ps: aku pun nak exam dah ni. tp kat sni takdela anugerah dekan. :P
jemput baca blog aku jgk. he:)

ahmat faisc said...

tak terer pon weh.nasib je ni
ok2.

Anonymous said...

cogrez fren,,,=)

Budak Pensel Yazid said...

gila la brader....

lepas ni leh jadi pengarah kolej..

hehe

ahmat faisc said...

hanis, thank yaw

budak pensel, pengarah celah mane
hahaha

Twitter

Follower setia