Thursday, September 8

nabil raja melawak

jumpa lagi :)

seperti ada yang dah tau nama adik aku nabil.banyak entry pasal die.tapi kali ni bukan nabil adik aku yang nak diceritakan, ni nabil raja lawak.nabil yang dulu penuh dengan kontroversi, peluk, cium dan sebagainya.bagi aku manusia tak lepas dari buat salah dan bikin silap.buat mereka yang tak kenal nabil especially wanita mesti cakap nabil ni buaya,tapi bila aku jumpa nabil ni, dari gaya persembangan dia, dia ada misi,visi tersendiri.walaupun dia artis, tapi tiada secebis pon lagak sombong walaupun dia tak kenal aku dan kawan yang lain.low profile walaupun baru beli ducati.lawak dia takyah nak cakap la.kalau tak lawak takkan menang raja lawak kan.nabil best bro ! and lastly dengar cerita nak kahwin dah.alhamdulillah.aku doakan dia terus sukses menghiburkan orang dengan pentasnya yang tersendiri

-sesaje nak buat entry pasal artis lak.bukan promote ok :p


Photobucket
Photobucket
Photobucket


gambar kredit to : Nazmi Naaim & Johan Rajalawak FC

lokasi : maharaja lawak raya , astro

5 comments:

eszyamin said...

owh okay ko memang meletop skrg!! kwn dgn retisss..kelas kau jah!!

RibEna AdDicTed said...

aku jele ngan kamu sbb kamu slalu dpt jmpe artis..emm..best!
teringin nk jmpe zizan n johan....!

Nor Fadila Rosli said...

ala..jep xde..

ahmat faisc said...

nak jumpe amir raja lawak je ;(

Nor Fadila Rosli said...

amir?hahaha i'm sorry...

Twitter

Follower setia