Sunday, August 29

Outing SUPERFRIENDS with KUKUBESI | CHOT TOUCH di ipoh.

hye everybadan!
nk cite sikit ape aktiviti aku hujung minggu ni.hujung minggu ni housemate aku sume balik kampung diorang.aku tinggal sorang-sorang 3 malam.tapi hujung minggu aku di isi dengan aktiviti yang sihat.hari tu 28hb ogos aku dengan kawan-kawan Omaw Rozduan,Ed Shahir,Rizal dengan Ikin join photoshoot kt bazar ramadhan ipoh.yang best nye otai2 fotografer semua turun kot.Kuku Besi,Chot Touch,Kabir Malek,Blacks Punklimahitam,Oky Ab Rahman dan ramai lagi la.pesan Blacks Punklimahitam kt aku.."kalau kita kawan dengan orang hebat,insyallah kita akan jadi seperti mereka suatu hari nanti.."
disertakan beberapa gambar yang x berapa nak lawa aku tangkap masa outing ni.




Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket


dan lastly..peniaga yg paling glamour di hari ini..actually ade lg gamba.tp xtaw kenape bile upload saiz jd lain.xpe la.ini pon dh ok kn?thx sume =)
Coming up next...photoshoot aidilfitri.

No comments:

Twitter

Follower setia