Thursday, September 16

duka di aidilfitri

assalamualaikum.masih tak terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raye untuk korang.hari ini raya ketujuh.raya tahun ni family aku suram je.sebab pada raya yang ke-5 Pak Long aku telah meninggalkan kami selamanya.padahal arwah tak tunjuk pun apa tanda sakit.aku ingat lagi raya kedua sebelum aku balik dari rumah arwah,arwah hantar sampai pagar.memang arwah akan buat camtu pada semua tetamu yang nak balik.tapi hari-hari akan datang tiada lagi arwah Pak Long.Al-Fatihah.pada hari tu aku tengah beraya bersama kawan-kawan dan mak aku minta suruh segera ke hospital teluk intan untuk menjenguk Pak Long yang ketika itu sudah tenat.aku pun memecut dengan motor dari rawang ke teluk intan.mood sedih belum habis keesokan harinya aku dapat call dari kawan baik aku di selayang die bagitau ayahnya pula dah pergi buat selamanya.Al-Fatihah.aku tak dapat pulang ke selayang sebab bermastautin di ipoh.kat sini sempat la aku upload beberapa gambar.tengok ye.tak banyak sebab tak beraya mana pun.sekian.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 comments:

Hidayah Bani said...

salam faiz
takziah di ucapkan.
semoga roh arwah pak long awk dtempatkan di kalangan orang2 yang soleh..amin

omawrozduan said...

gambar last dengan 2nd last ni terbaik

ahmat faisc said...

hidayah : thanks dayah

omaw : bru belaja oma.

Twitter

Follower setia