Wednesday, September 22

rasa ini rasa mu

assalamualaikum kawan-kawan semua.terlebih dahulu aku nak minta maaf sebab entry aku sebelum-sebelum ni ejaan ayatnya berterabur atau menggunakan 'short form'.aku akan perbaiki kesilapan itu dari sehari ke sehari.pengajian aku sudah semakin hampir ke penghujungnya.dalam kepala fikir final projek hari-hari.projek final nanti kena buat website,e-resume,database..fuhh! setakat nak buat tak bermasalah.tapi nak buat bagi lecturer tersenyum tu agak penat juga lah.sekarang pun tengah mengumpul material untuk dimuatkan dalam e-resume.korang semua doa-doakanlah supaya aku dipermudahkan segala usrusan.terima kasih kepada sesiapa yang sentiasa menyokong aku.terimalah gambar terbaru yang aku tangkap masa duduk di taman depan rumah.


Photobucket

No comments:

Twitter

Follower setia