Friday, November 5

musim final project & exam

assalamualaikum.huhu.dah lama tak update ini blog.dah berhabuk dah blog ni.maklumlah sekarang aku dah hujung semester.semester 4 ni busy kot.sem depan apa tah lagi.aku pun dah pening tengok busynye senior2 aku wat projek.aku pun baru settle presentation untuk 2 projek.alhamdulillah hasilnya memuaskan.tinggal 1 lagi projek untuk di present isnin.doakan aku berjaya ok.

aku start exam 13 nov ni.so harap kawan doakan aku ye.dan kepada rakan-rakan lain good luck for your final examination.aku harap sangat dapat result yang terbaik semester ni.insya-Allah.

dah nak hujung2 sem ni takde la banyak nak pegi tangkap gambar sana sini.hari-hari mengadap laptop wat keje je.mata pon dah tak betul.tidur pon paling lama 4 jam.hahaa.kalau mak aku tahu mesti dia sedih.untuk santapan anda semua ada la sikit gambar masa aku pergi pangkor dengan kawan-kawan dulu.dah lama dah.saja amik gambar lame dan diberi sedikit sentuhan pada tone warnanya.harap anda suka.jumpa lagi =)

Photobucket
Photobucket

gambar bawah ni gambar kawan aku dengan bakal isterinya,harap mereka bahagia ke akhir hayat.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 comments:

cakcibo said...

gempak dow...ajr ak t....

red said...

ni pic kamu snap ke, faiz?? cantik... semakin hari semakin power... goooddd

palik said...

what dlsr u guna? cantek beb!

ahmat faisc said...

cakcibo : baik

red : thanks red.biase je gmba ni

palik : ni d90 kwn punye.

Twitter

Follower setia