Saturday, February 19

di pagi ahad | facebook

hari ni aku bangun awal.tp takde la awal sangat.tapi aku turun bawah tengok kawan-kawan semua tak bangun lagi kira awal la tu kn.

nak cakap pasal fb sikit.tau kan fb?kalau tak taw tanya kawan k.aku tak faham kenapa fb sejak kebelakangan ni wujud link yang ntah pape.contoh nye link nak check kita punya stalker.biarlah pun sape nak stalk kita pun kan.yang menjadi masalah bila friends kita terjebak dan tag kita dalam post dia.secara automatiknya menyemakkan kan wall aku.dengan sepantas kilat aku pun terus remove tag.atau pun remove post dari wall aku.
HAHAHA!

lagi satu ni nak habaq mai.korang-korang tolong la jangan nak percaya kononnya mark zuckerberg (tuan fb) ada hanta mesej untuk tengok samada kita aktif or tak lagi.dan minta kita semua forward kan ke beberapa friends lain.wtf benda ni semua.yang peliknya ada kawan-kawan aku forward kat aku mesej macam tu dalam bahasa melayu.ape kejadahnya semua ni.ingat mark tu faham ke?please ok.stop sending me that nonsense message.owh please..HAHAHA.gedik bukan?dah la.aku tulis panjang lebar sangat pun bukan ada orang baca.kn?perasan je lebih mamat ni.KAHKAHKAH!

macam biasa.setiap post aku disediakan gambar dari hasil air tangan aku sendiri.so hari ni nak letak gambar seorang housemate aku.nama beliau dean.orang panggil Hafiz af7.masih jelas.die ni master AI.kalau tak taw lagi tanya kawan k.masa ni tengah lepak depan rumah petang-petang.

thanks for viewing :)


Photobucket

No comments:

Twitter

Follower setia