Saturday, March 12

family vacation | port dickson

HAHA! lama gila tak update blog.maklumlah baru balik dari mendaki gunung.gunung cemerong namanya kat terengganu.siapa berani try la naik.hahaha.time tu aku jarang2 tangkap gambar.sebab berkabus.nanti bila dah nak upload nanti aku cerita pasal gunung tu ya.sekarang nak upload gambar yang agak lama.masa cuti sekolah adik aku tak lama dulu.kami pergi port dickson.tak nak cakap banyak nak tunjuk gambar sikit je.ni nak concentrate tengok Arsenal lwn man utd.hope you guys enjoy it :)


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


p/s : gambar bawah sekali tu insan2 terpenting dalam hidup aku.HAHAHA!

6 comments:

red said...

Gambor cantek2 laa bro....
cume hati2 dgn tsunami jer...
risau jugak nak mandi pantai dlm mase terdekat ni, sbb takut tsunami... hehehe

ahmat faisc said...

thanks sir.
haha.ni 2,3 bulan lpas.
skang mmg xkn mndi dh..huhu

Budak Pensel said...

mane da gambar cemerong..lain yang kamu update nya pula

ahmat faisc said...

lek lu.keje byk.hahahaha

red said...

betoi2... kasi update ler gambor camerong... baru syiokkk

ahmat faisc said...

hadoi.gambar cemerong x byk.dlm hutan la katekan.hujan lebat lak.hahaha

Twitter

Follower setia