Saturday, March 26

earth hour 2011

malam tadi bersamaan 26 mac 2011 tepat pada jam 8.30 pm dikatakn earth hour di seluruh dunia.pada jam tersebut diseru seluruh masyarakat dunia bersama2 menutup lampu selama sejam sebagai tanda ingin menyelamatkan bumi dari bencana.

benarkah benda ni?mesti ada yang cakap.ahh mengarutlah.ni semua propaganda yahudi la ape lah.bagi aku,pergi matilah kalau benda ni tak betul pun apa salahnya kita buat.bukan dosa pun.jimat eletrik lagi adalah kan?

so bila aku terdengar pasal earth hour ni aku terfikir tragedi kat jepun tu.so aku terus bukak youtube tgk earthquake (klik di sini) dengan tsunami (klik di sini) kat jepun baru2 ni.gerun siot.tak tahu la kalau jadi kat malaysia ni camne.

aku ada terbaca 1 blog ni.aku paling terasa dengan ayat dia "gempa bumi paling kuat di dunia berlaku di negara yang paling bersedia".ape maksud ayat tu.korang fikir la sendiri ok.kalau tak boleh fikir,ajak kawan2 fikir sekali.

sebagai tanda sokongan aku.aku pon bersama menjayakan earth hour selama beberapa jam malam tadi.walaupun jiran2 semua macam takde perasaa je.see u guys !


Photobucket

1 comment:

red said...

siriyes terlupe earth hour ni... wakakaka

Twitter

Follower setia