Friday, March 23

sabtu yang berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera lahhhh. Bosan gila sabtu ni. Housemate ada yang tidur lagi ada yang pagi-pagi lagi dah kuar. So tinggal la aku ngan Syam yang segar terjaga. Kejap lagi petang sikit mahu ke office alang-alang takde buat apa kat rumah baik pergi buat kerja yang berlambak-lambak tu. Minggu ini tak balik rumah mak lagi buat minggu ke-2. Minggu depan gaji rasanya mesti housemate ajak berpoya-poya punya. HUHUHUHU harap-harap lah gaji on time.

Hari ini nak upload la gambar antara benda yang ada kat rumah sewa aku ini melambangkan apa yang aku buat hari-hari ketika bosan. sory wahai stalker, kali ini takde gambar bini orang dalam post aku. thanks ;))

Iklan : Nantikan filem Hollywood pertama Malaysia 'Vikingdom' terbitan KRU Studios arahan Yusry Abd Halim. Trailernya sedang dikerjakan ketika ini. Dah siap trailer nanti aku share oke. Filem dijangka siap awal tahun hadapan.


Photobucket




No comments:

Twitter

Follower setia