Thursday, August 9

Arsenal Asia Tour 2012

Assalamualaikum lah ye untuk anda dan anda. Wahh dah lama gila rasanya tak update blog ade la dlm 2 bulan lebih sampai ada yang bertanya. tapi tak ramai la yang bertanya pun sebab bukan famous pun aku ni ha. cuma kawan-kawan yg selalu lalu lalang kat blog ni je bertanya.

Ok sekarang kehidupan makin best, tenang, tambah-tambah di bulan Romadhonnn ni kan. Syukur dapat juga kita sampai ke bulan puasa. Dah 10 malam terakhir dah pun. Cuma ada masalah kewangan sikit la untuk raya harap-harap company bagi gaji advance lah Insyallah sama-sama doakan.

Alright sebenarnya lama tak update sebabnya dah takde camera, dah jahanam. So nak pos apa-apa kenalah ada gambar baru orang percaya. Takde gambar takde la pos baru ye idak? Ok lah ni ada lah gambar hari tu yang aku pergi tengok Malaysia XI lawan Arsenal. Untuk pengetahuan adik-adik saya peminat tegar Arsenal okay.

Saya pergi tengok dengan Jalal, Benchot dan Sham. Tiket di sponsor. Hihi

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Okeh nak ulas sikitlah. Mesti ada yang cakap apa la orang Malaysia tapi pakai baju Arsenal tak patriotik langsung. Banyak mulut-mulut aku dengar cakap camtu termasuk dari mak aku sendiri. Haha. tapi bagi aku kalau nak cakap patriotik itu pastikan diri sendiri pergi stadium sokong Malaysia lawan baru boleh pertikaikan. Ini tidak, Malaysia lawan pun tak pernah pergi tengok cakap orang tak patriotik.

Walaupun pakai baju Arsenal, aku tetap sokong Malaysia. Banyak game Malaysia aku pergi tengok kat stadium. Bukan macam orang yang mengata itu ini soal patriotik bila menang puji melambung bila kalah hina bagai. Itu lagi tak patriotik. Okay tak marah, nasihat. Ada baki gambar sikit. Bye and thanks !

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

Twitter

Follower setia