Friday, January 7

mandi-manda bersama rakan sekolah

helo kamu semua.tadi aku baru lepas daftar masuk untuk semester 5.orang ckp semester 5 ni susah.yela sem 5 ni la sem last sebelum aku gi praktikal.walaupun dapat result yang cantik sem 4 tapi aku tak yakin untuk sem 5.tapi aku akan buat yg terbaik.yeah.wish me luck ok?

hari ni ape yang nak aku kupaskan di sini ialah,peristiwa yang terjadi masa cuti semester lepas.aku bersama rakan-rakan sekolah masa tingkatan 5 dulu.kitorang set nak gi mandi-manda kt ulu yam.tak larat nak tulis panjang-panjang sebab mengantuk dah.esok nak pagi awal nak pegi lost world of tambun!! bye semua.thanks!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Twitter

Follower setia