Sunday, January 9

rasa rindu yang mendalam

mood : watching Anugerah Juara Lagu 25

hey u guys! im back.hehe.actually im nothing much to say.i just want to tell that i really miss my lil brother so much.i spent my time with him in my last semester brake.hahaha.sorry if my english is broken.hahaaha im still learning.ok enough.i look stupid when speaking english =)

esok aku dah nak mulakan sesi pembelajaran di semester 5.cuak la pulak.haha.mana tak-nye senior-senior aku semua kata semester 5 ni 'killer' punye semester.tapi takpe lah.aku akan cuba sebaik mungkin.di sini ada part sedih untuk dikongsi sikit.sebenarnya semester ni aku keseorangan.keseorangan macam mana?ini yang aku nak cerita ni.semester ni aku jauh dari buah hati aku =( yela dia dah pun praktikal masa ni.tinggallah aku seorang diri menjalani kehidupan sebagai lelaki bujang.sedih la.sebelum ni ke mana aku pergi dengan dia je.shopping beli barang semua.aku suka beli barang dengan dia.kalau dekat mall beli baju or something.dia mesti nak speaking ngan salesgirl or salesman tu.miss that moment!

lagi satu part sedih.huhu.habis je cuti semester lepas aku kena balik ipoh.then terpaksalah aku berpisah dengan adik aku seorang ni.cuti ni aku lepak dengan dia je.kuar gi KL la.mana-mana la.kalau aku balik mesti aku belikan dia permainan.ni dia gambar dia tengah warnakan buku upin ipin.

jumpa lagi kawan!

Photobucket

Photobucket

No comments:

Twitter

Follower setia