Thursday, January 20

people of thaipusam | ipoh,malaysia

happy thaipusam dah to all indian.hari ni 1st time bangun pagi untuk join thaipusam.selama ni tak pernah amek port pun pasal sambutan ni.yela bukan ada kena-mengena dengan aku pun.tapi hari ni dengan rasa pelik dan 1st time nye aku join perarakan dan sampai masuk ke dalam kuil yang aku tak pernah fikir akan sampai ke situ.

aku dan rakan-rakan photographer yang lain pun serbu la kuil tu ramai untuk cari shoot yang terbaik.tengok dalam tu ramai sangat.macam-macam jenis orang ade.melayu,cina even foreigner pun ada.bak kata tok jib 1 malaysia la katakan.

satu benda aku nak cakap kat sini.aku sebenarnya join thaipusam ni dengan satu sebab dan alasan yang kukuh iaitu cari minachi yang ade iras-iras aisywarya rai ke..dapat macam kajol pun jadilah.tapi serius aku cakap,awek india ni ramai yang cantik-cantik.tambah-tambah yang putih.hidung dah la mancung.aummmm!

once again happy thaipusam day to all indian.peace!


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 comments:

RizaL said...

smart pangggg

Saya Nina Syakira said...

sonok ta fais sambut thaipusam hee

ahmat faisc said...

rizal : ko pnye lg smart paang..

nina : hehe sonok dalam lemas :)

red said...

nanti amik gambar time chinese new year plak k??? amik gambor amoi byk2... hehehe

ahmat faisc said...

hahaha.good idea :)

Twitter

Follower setia