Sunday, January 16

minggu pertama

wassup2! haha.rajin pulak aku nak update benda blog ni.walaupun berapa orang je yang baca.hahaha.orite lets the story begin.saje nak bagitau korang yang aku dah pun start kuliah minggu ni.atau dalam erti kata lain,dah start belajar la.ade 1 subject yang dah sampai chapter 3 dah pun walaupun baru 1st week.pantas tak pantasnya.

tadi aku baru beli alat pertukangan untuk belajar sepanjang semester 5 ni.aku beli notebook,highlight ataupun artline,sebatang pen dengan sebijik mouse baru.tu pun dah cukup.aku akan beli lain bila hilang nanti.benda yang nak kupas hari ni ialah kepentingan highlight ataupun artline dalam sesi pembelajaran.kepada ibubapa yang ada anak-anak yang sudah bersekolah galakkanlah mereka menggunakannya.senang untuk highlightkan point penting.then akan memudahkan anak-anak kita mengingat.kan?hehe

ok lah.nak study. *konon

Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 comments:

qiela said...

study rerajin lah eaa
hehe
:)

ahmat faisc said...

baik puan =)

Twitter

Follower setia