Thursday, February 23

mencari rezeki Allah

Assalamualaikum pembuka bicara. Alhamdulillah skarang ni dah lebih 2 bulan aku bekerja dan segalanya berjalan dengan lancar. Dengan kerja ni dapatlah aku bantu mak sikit-sikit sebab masa belajar dulu memang aku menghabiskan duit mak aku banyak-banyak. So inilah masa untuk balas balik walaupun takkan pernah cukup. dan orang bijak pandai pernah berkata, kaya di mata orang belum tentu kaya di mata sendiri. Kaya hati dan perasaan lagi indah dari kaya harta semata-mata ;

Nak cerita sikitlah perihal tempat kerja ni ha. Minggu ini aku sangat free dan takde banyak kerja sangatlah. Tu yang download Vanilla Cokelat then tgk kat ofis dari episod 1 sampai 10. Takde keje sebab filem yang tgh dibuat ni pun dah nak siap. Tapi nak cerita minggu-minggu yang sudah. Minggu yang terlalu penat. Terlalu banyak kerja. Aku rasa ada jugak lah 20 jam waktu di office dan 4 jam hanya balik rumah mandi dan tidur-tidur itik. Beberapa hari berlaku camtu. Ada jugak rasa tekanan sampai terfikir nak cari kerja lain. Tapi bila difikirkan peluang ni hanya datang sekali. So gagahkan juga. Alhamdulillah sekarang tekanan tu reda bila ramai kawan-kawan membantu.

Dan dikesempatan ini jugak nak ucapkan Selamat pengantin baru untuk boss aku Yusry dan cik puan Lisa yang telah selamat diijabkabulkan. Pasni berseri-seri lah muka beliau. Ahad ni nak gi tengok diorang bersanding. Kena pakai baju melayu ohhh. Jangan jelly (cemburu) tau.

nak upload sikit lah gamba-gamba tempat kerja.sikit je lah.boring-boring kalau dah 2,3 pagi tu kami photoshoot lah dlm studio.rilek je.(sumber gambar dari camera syam)


Photobucket
Photobucket


IKLAN TAJAAN NASIK LEMAK SAMBAL ASING CIK MAT : JANGAN LUPA SAKSIKAN FILEM MUZIKAL TERBARU KRU ARAHAN EDRY ABD HALIM BERTAJUK '29 FEBRUARI' BAKAL DITAYANGKAN PADA HARI KEMERDEKAAN KELAK.FIRST MALAY FILM IN 3D.FILEM INI WAJIB TONTON, SANGAT MENYENTUH HATI, THANK YOU ;

No comments:

Twitter

Follower setia