Tuesday, February 28

Asyik-asyik Johan Raja Lawak

Ehh anda lagi baca blog ini. Thanks yeahh. Hari ini nak cerita la kisah diri sendiri lagi. Siapa lagi nak cerita pasal kita kalau bukan kita sendiri kan? HEHEHE. oke sambung cerita.sabtu lepas aku dan beberapa rakan lain dapat jemputan untuk join birthday anak Johan, Sodiq. Comel dia takleh nak cakap la. tapi taknak kat orang, nak dukung dia punya susah nak dapat. Sambutan ini sempena hari jadinya yang ke-2 diadakan di Hotel Equatorial KL. Macam private party jugaklah.Ramai jugak lah selebriti Astro yang datang. Antaranya Dj2 Era iaitu Ray,Haniff & Shac.Pelakon pun ada mcm Syed Ali, Bob Azrai dan Zarina Zainordin ( tak kenal sila google )

Thanks untuk family Johan yang menjemput saya ya. Apa-apa pun tiada gambar family dorang akan diupload atas menghormati pemintaan keluarga mereka. Jadi, itu aku jadikan alasan untuk aku upload gambar aku sendiri je.HEHEHE. Kalau makan hotel benda yang paling aku nanti-nantikan of course lah kambing. Yeahh. Favorite kot. makan sampai kenyang gila sampai dah tak boleh masuk dah.balik rumah menyesal tak makan banyak-banyak padahal masa tu kenyang gila.

Oke lah tulis panjang-panjang penat je orang nak bacakan.kali ni nak up gambar sendiri je. Gambar dgn Johan banyak je. Tapi taknak la upload nanti orang bosan asyik gambar ngn johan je lagipun dah upload kat FB. HEHEHE. Tengok gamba bawah tu yang dengan gadis tu, adik ipar johan. family dorg semua dah mcm kawan-kawan aku dah. tak sombong pun. Tu je lah nak tulis tengah pagi ini. nak tidur dah. jom tidur !

to : izwani zain, gi tidur lah.esok ade kelas.HAHAHA


Photobucket
Photobucket
Photobucket


No comments:

Twitter

Follower setia