Saturday, February 11

hadirmu bagaikan bidadari

Now listening : Bagaikan bidadari by Tomok

Assalamualaikum, semua. kepada pasangan bercinta lelaki terutamanya elok la hadiahkan lagu bagaikan bidadari ini utk pasangan atau isteri kau orang.sangat best lirik dia. aku yang tak bercinta ni pun layan gila.

Hari ini taknak cakap banyak sangat lah.nak post gambar je. seperti mana kawan-kawan dah tau aku dah start kerja dah nak masuk 2 bulan. kerja di KRU studios. kalau boleh memang taknak bagitahu kerja situ. sebab malu la, nanti mesti orang cakap mcm mana lah KRU boleh amek faisc ni kerja. sebab tu bila orang tanya kerja aku akan jawab kerja cyberjaya je. tak menipu pun kan. so yang baca blog ni je la yang tahu. tp entry ni sebenarnya nak post gambar aku ni je. HEHEHE ;

Photobucket

1 comment:

Careila said...

tiba-tiba rasa nak gelak baca post ni..aku senget kah..?

Twitter

Follower setia