Saturday, April 7

kasut oh kasut

Assalamualaikum pembuka bicara.hey korang korang dan korang.saje je nak menaip malam ni rajin sikit plus tak boleh tidur.entry ni just nak bagitahu, teringin nak ada banyak kasut.huhu.masa belajar dulu lagi teringin tapi nak beli kenalah ade duit.Alhamdulillah sekarang dah ada kerja, boleh la capai apa yang aku inginkan tapi tu pun setelah selesai tanggungjawab memberi wang belanja untuk family dulu.ada lebih baru la boleh fikir kasut  ke, baju ke kan.girlfriend or kahwin belum ada dalam pemikiran.hehehe ;D

Kalau cakap pasal kasut, aku ni tak lah memilih kasut yang sampai 700 ke 800.kerja bodoh la tu.asalkan kasut boleh pakai jalan sudah la.niat aku cuma taknak campur aduk kan kasut kerja dengan kasut jalan.takut cepat rosak dan cepat busuk.HAHAHA.tu je nak bagitahu.selamat malam pembaca semua.hargai sangat persinggahan anda.saya je tahu berapa jumlah pageview setiap kali entry baru saya pos.thanks all ;))




Photobucket


upcoming story : sepanjang persandingan lecturer sempoi gua, sir faisal dan isteri.


No comments:

Twitter

Follower setia