Tuesday, April 10

kenduri dan sunway

now listening : westlife - season in the sun

Tengah-tengah malam macam ni memang masa sesuai untuk update blog ni ha. perut dah penuh gila. asalnya dah makan makanan pasar malam, pastu kawan rumah ajak keluar makan lagi. terus pegi makan lagi sekali. itu antara sebab-sebab berat saya meningkat dengan membabi buta.

Okay sambung cerita. hari ni nak tunjuk gambar masa pergi kenduri lecturer aku. lecturer yang paling sempoi kat tempat aku belajar dulu. masuk kelas pakai selipar rileks je. hahaha. tapi cara mengajar die mcm pro. yang tak faham senang je difahamkan kecuali dah bangang sejak lahir. selamat pengantin baru sir faisal ngn isterinya yang cun melecun pada hari tersebut, puan as aziz. sejak aku masuk kolej sampai habis kolej ramai jugak kenduri lecturer aku pergi. nak jadi lecturer lah nanti. senang jumpa jodoh.huhu. niat di hati nak jumpa someone kat majlis tu tapi tak berkesempatan. oke ada gambar sikit sekitar majlis. gambar dari camera syam dan admal.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

begitulah sedikit sebanyak gambarnya. banyak gambar menggedik je pun.sehabisnya pulang dari kenduri tu kitorang pun tak tahu nak ke mana. memandangkan ada antara kitorang yang lama tak jumpa, kitorang pun decide nak lepak sunway pyramid kejap. aku kalau sebut sunway pyramid memang aku nak pergi dari hari tu lagi tak dapat-dapat.akhirnya dapat terus angkat sepasang kasut.gaji nanti pergi lagi insyallah. hu hu.

kat sunway tu nampak lah orang main ice skating. teringat lah dulu pernah pergi main ramai-ramai. ice skating ni satu2nya sukan yang menampakkan diri aku bodoh. hahaha. nampak senang je nak main nya. tapi aku memang takde bakat dalam sukan berais ni.

Photobucket

oke dah.kat sunway takde wat ape sangat. teman timah, syam ngn razi main archery. niat di hati nak main. tapi takut sekali lagi nampak bodoh. terus tak jadi main. tengok diorang main mcm pro je. gila la.

habis diorang main, tak tahu nak kemana pergi lah lepak mcd. makan-makan sbb makanan kat kenduri tu pun dah hadam dalam perut.lepak mcd tu memang best lah. tambah-tambah ade kawan-kawan yang lucu macam wan ngn ja'a. ade timah pulak. tapi timah tak lah kelakar sangat. hahaha. lepak mcd tu lama gila. kalau jadi staff mcd dah siap tuka shift dah. hahaha. dah taknak lah taip panjang-panjang. penat dah. nak share jugak lah gambar yang ade timah biarlah dia nak marah pun.huhhhhhh !

Photobucket
Photobucket
Photobucket

JUMPA LAGI YA !

No comments:

Twitter

Follower setia